26 February 2012

Prishtina Check-in ne Facebook


Se pari ju qe jeni nga Prishtina vendoseni si Home Location “Prishtinë, Kosovo” ne profilin tuaj.



Ne kete post do te ju tregoj per nje vegel nga Facebook e cila na mundeson ti “edit-ojmë” vendet ne Facebook Check-in.. 
Është një fenomen se si njerëzit bëjnë check-in dhe krijojnë vende si “home sweet home”, “te shpija”,”n’shpi” (ose te tipit Prishtine ne mes te Lipjanit, si duket dikush ka qef te shtiret se është ne Prishtinë duke i bere check-in midis Lipjanit J ) Tash e kemi mundesine ti permisojme keto lokacione.

Facebook e ka kriju një editor te posaçëm nga i cili secili prej neve mundemi me ndihmua duke permisuar adresa, emra, lokacione, kategori, me raportua lokacione te dyfishta, me raportua lokacione qe nuk ekzistojnë më ose te raporojme ato te rrejshme .
Unë gjate tere javës e testova dhe i bëra diku rreth 200 editime, e kam përdor Google Maps për emra te rrugëve për te cilat nuk isha i sigurte ( jam befasua me disa emra ). 
Provojeni niher e pastaj mundemi me diskutu ma shume :)

Ja edhe linku për secilin prej  juve www.facebook.com/places/editor

Komentoni nëse keni ndonjë pyetje apo koment J

p.s  E shkurajta per Prishtine pasi qe vendet tjera nuk i njohe mire sa qe ti boj edit 


2 comments:

  1. Shume mire Valon, do t'mundohna edhe un me kontribu me permisu Check-in s t'cuditshme qe shoh shpesh her...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Une po hi ne baza ditore edhe po i editoj. Keq qe spo muj edhe qyteteve tjera ...

      Delete